19 Eylül 2012 Çarşamba

Havuçlu Kereviz Salatası


Malzemeler:
1 adet orta boy kereviz
1adet orta boy havuç
2 su bardağı yoğurt
2-3 diş sarımsak
1 çorba kaşığı zeytinyağı
4-5 dal maydanoz
Tuz

Hazırlanışı:
Sarımsakları rendeleyerek yoğurdun içine katın.
Bir miktar tuz zeytinyağı ve küçük küçük doğradığınız maydanozları da ekleyerek karıştırın.
Diğer tarafta kerevizi güzelce soyun ve rendeleyin. Kararmasına fırsat vermeden hemen yoğurdun içine atın.
Aynı şekilde havucu da rendeleyin ve yoğurda katın.
Güzelce karıştırın.
Ceviz ve maydanoz ile süsleyerek servis yapabilirsiniz.
Afiyet olsun...

 



3 yorum:

  1. Bayıldığım bi salatadırr..
    İlk ismekte bi kursiyer arkdşım yapmıştı
    pek samimi olmadığımdan soramamıştım içinde ne var diye çözmeye çalışmıştım kendimce bi türlü beceremedim hiç aklıma gelmemişti kereviz olabiliceği :)
    sonra başka yerde yiyince kaçıramazdım sordum ilk öğrendiğimde kendime çok güldüm :D
    inanılmaz lezzzetli bişi bu...
    tarif içinde tşkler...
    sevgilerimle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok lezzetli. İlk denememdi fakat favorilerim arasına girdi hemen:) afiyet olsun.

      Sil
  2. ben sadece kerevizlisini yapıyordum havuçlusunu denemedim ama merak ettim şimdi mutlaka denicem ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...